تولید محتوا در یاهو

نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا و مدیریت آن +11 ابزار یار رشد

به‌ویژه در حوزه‌های مانند بازاریابی یا تبلیغات که به شناخت دقیق از احساسات و رفتارهای انسانی نیاز دارند، این تفاوت بیشتر مشخص می‌شود. ابزارهای مبتنی بر AI می‌توانند به تحلیل رفتار مخاطبان و بررسی عملکرد محتوا بپردازند. این ابزارها با تحلیل میزان بازدید، کلیک‌ها، نرخ تبدیل و زمان ماندگاری کاربران، پیشنهاداتی برای بهبود محتوای آینده ارائه می‌دهند. این فرآیند به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محتوای خود را بر اساس علاقه‌مندی‌های مخاطبان و نتایج حاصل از داده‌ها بهبود دهند. هوش مصنوعی با استفاده از تحلیل داده‌ها و یادگیری ماشینی، به بهبود کیفیت محتوا کمک می‌کند. این فناوری قادر است الگوهای زبانی و سلیقه‌های کاربران را تحلیل کرده و محتوای بهتری با دقت و وضوح بیشتر تولید کند.

با مطالعه متن‌های نویسنده‌های حرفه‌ای، قطعا متوجه خواهید شد که جملات شروع را معمولاً کوتاه انتخاب می‌کنند. همچون استفاده از یک عبارت کوتاه یا استفاده از یک جمله تکمیل نشده که مخاطب را به خواندن ادامه مطلب ترغیب کند. سعی کنید در حوزه فعالیت سایت خود حداقل چند محتوای همیشه سبز تولید کنید، در این صورت بازدید سایت شما افزایش می یابد و در یک موضوع، همیشه در صدر نتایج جستجو هستید. اغلب مردم می خواهند مطلبی را بخوانند که ساده و روان موضوع را گفته باشد و سوالات آن ها را پاسخ داده باشد. هر چه از بیان سنگین مطالب دوری کنیم، مخاطبان بیشتر روی سایت ما می مانند و مطلب ما را مطالعه می کنند. پیوند دادن محتواهای مرتبط به یکدیگر، باعث بهبود سئو سایت شما نیز می شود.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، ابزار جمله کوتاهی را در متن کپی تشخیص داده و وب‌سایت منبع آن را هم ذکر کرده است. با کمی تغییر در عنوان‌های بالا، می‌توانید از آن‌ها برای بلاگ‌پست‌ها ایده بگیرید. از ابزارها و پایگاه داده های آنلاین بررسی واقعیت مانند FactCheck.org، Snopes یا Google Fact Check Explorer استفاده کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا به سرعت اعتبار ادعاها و منابع خاص را تأیید کنید. همه ما ترجیح می‌دهیم سایت‌هایی را باز کنیم که در صفحات ابتدایی نتایج جستجو قرار می‌گیرند. درواقع صفحاتی که رتبه بهتری در میان وبسایت‌ها داشته باشند، جزو نتایج اولیه موتورهای جستجو قرار خواهند گرفت.

اجازه بدهید از کمی قبل‌تر برایتان بگویم، زمانی که دنیای صنعت، حاکم بر فعالیت‌های بشری بود و همگان مجبور بودند، با توجه به نیازهای صاحبان سرمایه، کار کنند، درس بخوانند و زندگی کنند. و به طور کل این امکان برایشان فراهم نبود تا به طبقه‌ای بالاتر و قشری مرفه‌تر بپیوندند؛ اما دنیای جدیدی که ما در آن زندگی می‌کنیم، بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. ۱۴ عنصر ضروری از یک استراتژی محتوای قوی همه برندهای هوشمند می‌دانند که محتوا بخشی ضروری از هر استراتژی بازاریابی... پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. برای اطمینان از این‌که هسته فرآیند توسعه محتوا به خوبی عمل می‌کند، به تیمی نیاز دارید که در آن هر فرد نقش مشخص و مسئولیت‌های شفاف داشته باشد. این تیم چه بزرگ باشد و چه کوچک، باید از اجزای زیر تشکیل شده باشد.

توجه کنید برای همیشه سبز بودن یک محتوا باید به صورت مداوم لینک ها، تصاویر و اطلاعات آن را بررسی کنید تا در صورت وجود خطا در هر لینک و یا نیاز به روز شدن تصاویر و محتوا، آن ها را به روز کنید. اگر محتوای شما به صفحه ۴۰۴ لینک بدهد و یا اطلاعات محتوای دیگری از محتوای شما کامل تر باشد، محتوای شما جایگاهش افت خواهد کرد. بروزرسانی محتوای قدیمی یکی از ترفندهایی است که می توانید برای افزایش بازدید سایت و حفظ رتبه محتوای خود استفاده کنید. خدمات تولید محتوا وب پویا با نوشتن یک استراتژی قوی و مناسب برای سایت شما، اقدام به تولید محتوا برای کلماتی می کند که می خواهید در آنها رتبه بگیرید. شما می توانید کلمه کلیدی موردنظرتان را جستجو کنید تا با ایده های بسیاری در رابطه با تولید محتوا در آن زمینه آشنا شوید. برای پاسخ به سوال چجوری تولید محتوا کنم؟ لازم است با روش های پیدا کردن موضوع مناسب برای محتوا آشنا شوید.

کامنت های سایت سوالاتی هستند که کاربر نتوانسته در محتواهای دیگر پاسخ آن ها را پیدا کند. در صورتی که سایت شما کامنت ندارد، می توانید به بررسی کامنت های سایت رقبا بپردازید. محتواهای تولید شده توسط هوش مصنوعی گاهی یکنواخت و فاقد خلاقیت انسانی است. این مسئله می‌تواند مخاطب را کمتر جذب کند و تأثیرگذاری محتوا را کاهش دهد. همچنین، هوش مصنوعی ممکن است نتواند عمق موضوعات پیچیده را درک کند یا جنبه‌های احساسی و انسانی را به‌خوبی منتقل کند.

در نهایت استفاده از هوش مصنوعی‌های معروف برای تولید محتوای فارسی و رایگان، فرصتی ارزشمند برای کسب‌وکارها، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا است. این ابزارها به کاربران امکان می‌دهند تا بدون هزینه‌های بالا و به سرعت، محتوای باکیفیت و متنوع تولید کنند. همچنین با بهره‌گیری از این فناوری‌ها می‌توان به بهبود سئو و جذب بیشتر مخاطبان کمک کرد. ابزارهایی مانند Airoot به عنوان ai ایرانی رایگان برای کاربران فارسی‌زبان گزینه‌ای عالی هستند تا به راحتی از مزایای تکنولوژی پیشرفته در تولید محتوا بهره‌مند شوند. هوش مصنوعی Writesonic ابزاری قدرتمند برای تولید سریع و بهینه محتوای متنی است.

کسانی که در این زمینه کار می‌کنند، مسئول شناسایی موضوعات ترند و مورد توجه کاربران هستند. این دسته از کارشناسان باید تمام عواملی که می‌توانند بر میزان بازدید محتوا اثرگذار باشند را بررسی کنند. آن‌ها باید با کلمات بازی کنند تا مخاطب را به سمت کمپانی مدنظرشان جذب کنند. کپی‌رایتینگ با ترکیب تکنیک‌های پیچیده و هوشمندانه‌، مخاطب را به سمت استفاده از خدمات و محصولات برند مدنظر جذب می‌کند. به‌صورتی که ابدا متوجه نشود که متن یا محتوایی که در حال مشاهده آن است، نوعی متن تبلیغاتی به‌حساب می‌آید. نکته مهم و ضروری که باید در تولید محتوا به آن دقت کنید، این است که در انتشار محتوا عجله نکنید.

این ابزار دارای رابط کاربری ساده‌ای میباشد که کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کرده و زمان زیادی را صرفه‌جویی کرده و به جای نوشتن متادیسکریپشن‌ها، بر روی استراتژی‌های محتوایی خود تمرکز کنند. در نهایت، استفاده از این ابزار نه تنها کیفیت متادیسکریپشن‌ها را افزایش می‌دهد بلکه باعث افزایش نرخ کلیک (CTR)  نیز خواهد شد. Rytr یک ابزار هوش مصنوعی رایگان برای تولید محتوا است که به کاربران کمک می‌کند تا متن‌های با کیفیت بالا برای انواع مختلف محتوا، مانند پست‌های وبلاگ، ایمیل‌ها و کپشن‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنند. این پلتفرم امکاناتی برای تنظیم لحن و سبک نوشتار فراهم می‌آورد و استفاده از آن برای مبتدیان نیز آسان است. فقط دقت داشته باشید که نسخه رایگان محدودیت‌هایی در تعداد کلمات تولید شده دارد.

در طی انجام این بررسی متوجه می‌شوید که محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی با اهدافی که از ابتدا برای آن تعیین کرده بودید، هم‌خوانی دارد یا خیر. اگر این هم‌خوانی به میزان کافی وجود نداشت، می‌توانید به ابزار بازخورد بدهید و از او بخواهید بخش‌های نیازمند به اصلاح را بهبود دهد. زمانی که مطلبی را برای وبلاگ می‌نویسید، آن را بر اساس اصول سئو بهینه می‌کنید تا بیشتر در نتایج جستجو دیده شود. محتوای تولیدشده توسط چت‌جی‌پی‌تی هم از این قاعده مستثنی نیست و اگرچه بر اساس کلمات کلیدی هدف تولید شده ولی باید بر اساس اصول سئو بهینه شود که البته انجام این کار هم به کمک چت‌جی‌پی‌تی امکان‌پذیر است. در نمونه زیر، از هوش مصنوعی تبدیل متن به عکس Bing Create برای ساخت تصاویری با موضوع «دیجیتال مارکتینگ» استفاده کرده‌ایم که خروجی‌های بینگ را در آن می‌بینید.

همچنین، این امکان وجود دارد که مکان قرارگیری آواتار روی صفحه، اندازه آن (بزرگ‌ تر یا کوچک‌ تر) را تنظیم کنید، یا اگر نیازی به نمایش آن ندارید، به‌ کلی آن را حذف کنید. در این مرحله، می‌ توانید یک آواتار هوش مصنوعی را به‌ عنوان راوی یا ارائه‌ کننده ویدیوی خود انتخاب کنید. این آواتار ها شبیه انسان طراحی شده‌ اند و نقش سخنگوی ویدیو را ایفا می‌کنند. به جای این کار، متن خود را بررسی کنید و آن را به یک سناریو کوتاه، واضح و مناسب ویدیو تبدیل کنید. این مرحله تأثیر بسیار زیادی در کیفیت ویدیو نهایی شما خواهد داشت.

با کمک این نوع محتوای تصویری می‌توانید اطلاعات بسیار پیچیده را به‌صورت قابل‌فهم به مخاطبان نشان دهید. نکته مهم در مورد استفاده از چارت و گراف برای انتقال اطلاعات، امکان اشتراک‌گذاری آسان آن‌ها است. به‌عبارت بهتر، مخاطب هدف می‌توانند از طرح‌های هندسی و نمودارهای شما که برای توصیف مفاهیم یا آمارها ایجاد کرده‌اید، به‌راحتی استفاده کنند. یکی از پرمخاطب‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین انواع محتوای تصویری که کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام از آن خیلی استقبال می‌کنند، «میم» (Meme) و «گیف» (Gif) است. میم تصویر یا ویدیوی ثابتی است که کاربران پیام‌های متنی متفاوتی روی آن‌ها قرار داده و در شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری می‌کنند.

کپشن شبکه‌های اجتماعی را ممکن است نیاز باشد در حد چند عبارت کوتاه یا چند جمله بنویسید. حتی استقبال زیاد کاربران این شبکه‌های اجتماعی از محتوای بصری (تصویر و ویدیو) باعث نشده تأثیر کپشن و متن زیر پست در جلب نظر و تعامل آن‌ها کم شود. در این مطلب از مجله فرادرس یاد می‌گیریم انواع روش های تولید محتوا کدام‌اند و هرکدام چه ویژگی‌هایی دارند. در هر بخش با اهداف و نکات مهم در تولید هرکدام از انواع محتوا آشنا می‌شویم و در هر مورد چند مثال و ایده برای تولید محتوا را بررسی می‌کنیم. همچنین، در هر مورد منابع رایگانی معرفی شده که با کمک گرفتن از آن‌ها می‌توانید فرایند تولید محتوا را بهتر و اصولی‌تر انجام دهید. Writesonic با ابزارهای پیشرفته بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به کاربران کمک می‌کند محتوای خود را برای رتبه‌بندی بهتر در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو آماده کنند.

این آیکون در ایمیل یاهو صفحه را به شکل مجله تبدیل کرده و با حرکت به سمت چپ و راست می‌توانید ایمیل ها را بخوانید. مانند هر موتور جستجوی دیگری، یاهو به عنوان یک راهنمای وب سایت ها شروع به کار کرد، اما خیلی زود به یک پورتال وب و یک موتور جستجو تبدیل شد. فرض کنید می‌خواهید یک پست اینستاگرام را به یک پین در پینترست تبدیل کنید. این ابزار فرایند تغییر اندازه، جابجایی متن‌ها، تصاویر و عناصر را به فرمت دلخواه به‌ طور خودکار انجام می‌دهد. Magic Switch یک ابزار کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد نوع یک پست را به فرمت دیگری تبدیل کنید.

در شغل تولید محتوا، فرد با ایجاد محتوا در کمپین‌های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات، آن‌ها را در وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها منتشر می‌کند. یکی از این ابزارها که برای تولید محتوا نیز مناسب است ابزار «Trello» است که گزینه‌های آن مقیاس‌پذیر هستند. صفحه اصلی آن برای مدیریت وظایف و تکالیف کاربرد دارد و با ابزارهای کاربردی دیگر مانند «Google Docs» به راحتی یکپارچه می‌شود. بدون شناخت عمیق مخاطبان خود نمی‌توانید محتوای جذاب و باکیفیت برای اینستاگرام تولید کنید. با مخاطبان خود مصاحبه کنید تا متوجه شوید که آن‌ها چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنند، چه صفحاتی را دنبال می‌کنند و به دنبال چه نتیجه‌ای هستند.

هنگامی تنها متن و نوشته باشد، هم خواندن و فهمیدنش دشوار است و هم جذابیتی برای مخاطب و موتورهای جستجو ندارد. پس بدانید که اگر هوش مصنوعی می‌تواند برای شما یک مقاله بنویسد، برای رقیب شما نیز می‌تواند بنویسد. پس برای بهترین بودن باید حرف‌های جدید و نظرات تخصصی و حرفه‌ای جدید در مقالات خود اضافه کنید. شما در همان ابتدا می‌توانید به هوش مصنوعی بگویید که با لحنی دوستانه بنویسد. یا جملات را خطاب به مخاطب وبلاگ بنویسد و یا کمی طنز داشته باشد وهر مدل دیگری.

با توجه به اینکه انواع هوش مصنوعی تولید محتوا توسط شرکت ها و توسعه دهندگان مختلف به وجود آمده است، ممکن است در زمان استفاده، کمی کار شما سخت باشد. در ادامه مزایای این فناوری هیجان انگیز و نحوه استفاده موثر از آن را بررسی خواهیم کرد. همچنین 10 مورد از بهترین ابزار های هوش مصنوعی تولید محتوا را انتخاب کرده ایم که می توانید از آنها برای تولید محتوای با کیفیت تر استفاده کنید. در بخش‌های قبلی فقط از مزایا و دلایل اهمیت تولید محتوا با هوش مصنوعی گفتیم. با وجود مزایای زیادی که این ابزارها برای تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کنند، نباید به‌عنوان تنها منبع تولید محتوا در نظر گرفته شوند حداقل در این بازه زمانی. برای اینکه مطمئن شوید محتوایی که با ChatGPT یا هر ابزار هوش مصنوعی دیگری تولید کرده‌اید با کانال انتشار محتوای شما هم‌خوانی دارد، باید آن را لحن و زبان برند و کسب و کارتان را در آن وارد کنید.

از ابتدای همکاریم با می چند تصمیم داشتم که کار های متفاوتی رو رقم بزنم و امیدوارم من رو با فعالیت ها و مقالاتم دنبال کنید. برای ارسال پیام متنی به شماره خاصی باید روی صورتک خندان که در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و شماره فرد گیرنده را وارد کنید. در سرویس ایمیل یاهو نیازی به ذخیره سازی ایمیل مخاطبین نیست و اگر ابتدای نام مخاطبین خود را وارد کنید، با پیشنهاد­های یاهو مواجه می­شوید و می­توانید آنها را یافته و ایمیل خود را ارسال کنید. Magic Animate ابزاری جذاب در Canva است که به شما امکان می‌دهد متن‌ها و تصاویر را به‌ راحتی و با تنوع بالا انیمیت (متحرک) کنید. استفاده از Magic Media به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به جست‌وجو برای عکس‌های استوک، تصاویر اصلی و بدون حق امتیاز تولید کنید.

برای تولید محتوای قابل توجه که افراد زمان خود را به خواندن آن اختصاص دهند، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. یکی دیگر از منابعی که برای تولید محتوا می توانید استفاده کنید، یوتیوب می باشد. با جستجو عبارات کلیدی کسب و کار خود می توانید موضوعات جدید برای تولید محتوا پیدا کنید. یکی از منابعی که برای تولید محتوا بسیار می تواند به کسب و کار شما کمک کند، نظرات مشتریان است. بسیاری از مشتریان سوالات و ابهامات خود را در قسمت نظرات مشتریان بیان می کنند.

می توانید به صورت رایگان از Canva استفاده کنید، اگرچه عملکرد محدود است. Canva Pro با قیمت 12.99 دلار در ماه در دسترس است، در حالی که می توان از دسترسی تیمی با 14.99 دلار در ماه نیز استفاده کنید. از این هوش مصنوعی می توانید برای تولید محتوای اینستاگرام هم استفاده کنید. البته که پیشنهاد می شود از یک تیم حرفه ای برای تولید محتوا اینستاگرام کمک بگیرید. کانوا می تواند به عنوان بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام باشد که امکان ایجاد انواع محتوای تصویری را ایجاد کرده است.

«کتاب صوتی» (Audiobook) را به‌زبان ساده می‌توان به‌عنوان فایل صوتی تعریف کرد که گوینده در آن متن کتاب را برای شنونده می‌خواند. کتاب‌های صوتی هم مانند پادکست‌ها برای جلب‌نظر آن دسته از مخاطبانی که به‌دلیل مشغله زیاد زمان لازم برای خواندن کتاب‌های فیزیکی را در اختیار ندارند، بسیار مناسب است. ویدیوهای آموزشی بهترین نوع محتوا برای بیان نکات مهم، دستورالعمل‌های مرحله‌ای و آموزش دانش و مهارت‌های جدید هستند. از آنجا که هدف اصلی این ویدیو‌ها آموزش دادن نکات به مخاطبان است، باید تا جای امکان آموزنده باشند و فهم آن‌ها آسان باشد. ویدیو‌های دوره‌های آموزشی فرادرس، نمونه‌های بسیار خوبی از فیلم‌ها و ویدیو‌های آموزشی هستند.

افزودن کلمات سنگین با مفاهیم پیچیده، سبب خستگی مخاطب و در نتیجه ادامه ندادن مطالعه مطلب شما خواهد شد. شما می‌توانید متن خود را با گفتگوی مستقیم با مخاطب شروع کنید و یک گفتگو دونفره را آغاز کنید. اگر مخاطبی جذب یک مطلب شود به راحتی آن مطلب را ناتمام رها نخواهد کرد. اگر جمله شروع کننده مطلب شما جذاب باشد، خواننده انگیزه زیادی برای مطالعه ادامه مطلب پیدا خواهد کرد. به هیچ وجه از اسم های عمومی مثل picture، image برای عکس ها استفاده نکنید. اسم تصاویر را به انگلیسی و با معنی بنویسید، از کلمات کلیدی استفاده نکنید و سعی کنید اسم های خیلی طولانی استفاده نکنید.

در ادامه به صورت گام به گام به شما آموزش می‌دهیم که چگونه با هوش مصنوعی، محتوای بصری برای مقاله خود بسازید. مقاله ای که توسط هوش مصنوعی تولید می‌شود در بسیاری از مواقع از نظرات افراد استفاده نمی‌کند و این یک ضعف بزرگ است. به عنوان مثال اگر شما یک مقاله در مورد بلاکچین با هوش مصنوعی نوشته‌اید، احتمالا خبری از گفته‌های متخصصان نیست. اما شما می‌تواند در بعضی از بخش‌های مقالات خود از زبان برخی متخصصین ( شما می‌توانید از وبلاگ‌ها و سخنرانی‌ها و اخبار و … پیدا کنید یا حتی شخصا از آن ها بنویسد) نیز محتوایی به مقالات خود اضافه کنید. یکی از رازهای تولید سریع محتوا، یاد گرفتن نحوه جستجو کردن توی گوگل هست.

نام یاهو از طریق دوستان شنیده شد و بین مخاطبین منتقل شد و به سرعت مخاطبین قابل توجه وفاداری در سراسر اینترنت به همدیگر مرتبط شدند. یاهو اولین روز میلیونی خود را در پاییز سال 1994 جشن گرفت هنگامی که نزدیک به 100 هزار بازدید کننده منحصر به فرد داشت. از آنجایی که آن­ها نتوانستند چنین مکانی را بیابند تصمیم گرفتند تا خود یک وب سایت را ایجاد کنند. در گذشته، طراحان باید قالب‌هایی را از کتابخانه انتخاب کرده و لوگوها، فونت‌ها و شکل‌های سفارشی را به آن‌ها اضافه می‌کردند. درست مانند ابزار تولید تصویر، در اینجا هم کافی است متن دلخواه خود را به عنوان دستور وارد کنید و توضیحات دقیق‌تری ارائه دهید.

برای جذابیت عنوان می توانید از عدد، تاریخ و کلمات جذاب در عنوان استفاده کنید. برای تولید محتوای متنی اثربخش، باید ویژگی‌های مخاطبان هدف و نیازهای آن‌ها را به‌‌خوبی بشناسید و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را درک کنید. این کار کمک می‌کند محتوای مرتبطی تولید کنید که به‌خوبی به دغدغه‌ها و مشکلات کاربران پاسخ می‌دهد. فقط در این صورت است که محتوای شما توسط مخاطب خوانده می‌شود و موردتوجه قرار می‌گیرد. اگر در مورد انواع روش های ساخت محتوا جستجو کرده‌اید، حتما با اصطلاح «محتوا پادشاه است» برخورد داشته‌اید. تولید محتوا به‌عنوان یکی از روش‌های اصلی تعامل و آگاهی‌بخشی به مخاطبان، با روش‌های مختلفی قابل‌انجام است.

یک استوری خوب شامل پشت صحنه محتوا است که به فالورهای شما اجازه می‌دهد تا جنبه‌هایی از برند شما را ببیند که از روش‌های دیگر امکان‌پذیر نیست. کپشن اینستاگرام جایی نیست که آن را از هشتگ پر کنید به امید این‌که دسترسی آن بیشتر شود. در عوض کپشن باید برای توضیح متقاعدکننده و جذاب مورد استفاده قرار گیرد و در خدمت هدف نهایی برند باشد. برای آشنایی با اصول نوشتن کپشن در اینستاگرام، مطالعه مطلب «کپشن چیست ؟ — راهنمای نوشتن کپشن اینستاگرام موثر (+ فیلم آموزش رایگان)» توصیه می‌شود. استفاده از مراحل زیر به شما در ایجاد فرآیند کارا برای تولید محتوا کمک می‌کند.

این اطلاعات به Airoot کمک می‌کند تا محتوایی دقیق و متناسب با نیازهای شما تولید کند. ما در بالا اصول و روش کلی تولید محتوای حرفه‌ای با هوش مصنوعی را به شما آموزش دادیم. حالا چند ترفند می‌تواند به شما کمک کند نتیجه بسیار بهتری بگیرید. در این مقاله ما صفر تا صد تولید محتوا با هوش مصنوعی را به صورت گام به گام به شما آموزش می‌دهیم. با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید مقالاتی حرفه‌ای و استاندارد با هوش مصنوعی برای وبلاگ و وبسایت خود تولید کنید. اما یاهو وقتی که در صفحه ای هستید که نیاز به توجه بیشتری دارد، مانند یک پنجره نوشتن ایمیل های تان، یک کار خوب انجام داده است که در واقع تغییر پس زمینه برای افزایش تمرکز روی موضوع مورد نظرتان می باشد.

تصاویر را همچنین می توانید در برنامه های iOS و اندروید انتخاب کنید، البته تصاویر بین دستگاه ها سینک نمی شوند. اگر دنبال ایده برای تولید سریع محتوا هستید، سایت Quora می‌تونه براتون مثل یک معدن طلا باشه. تو این پلتفرم کلی سوال توسط آدمای مختلف مطرح می‌شه و بقیه هم بهشون جواب می‌دن. اینجا دقیقاً جایی هست که می‌تونید بفهمید مخاطبای شما دنبال چه اطلاعاتی هستن و بر اساس اون، تولید محتوا سایت با سرعت انجام بشه. چگونه تولید محتوا را شروع کنیم؟ برای اینکه به پاسخ درستی برسیم، در ابتدا باید هدف روشنی را برای گرفتن محتوا مشخص کنیم.

با استفاده از ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول می‌تونید کلمات کلیدی که ممکنه توی محتواهاتون استفاده نکردید، اما خیلی جستجو می‌شن، پیدا کنید. مثلاً ممکنه متوجه بشید صفحاتی دارید که نمایش زیادی داشتن، اما کلیک‌های کمی دریافت کردن. برای این امر راه‌های بسیاری وجود دارد؛ اما یکی از اصلی‌ترین یا نه بهتر است بگوییم اصلی‌ترین راه موفقیت، توجه به نحوه برقراری ارتباط با مخاطبان است. شما قطعا می‌دانید مهمترین راه‌های برقراری این ارتباط در تولید محتوای باکیفیت است. آن وقت است که مخاطب، صاحبان کسب و کار را بهتر میشناسد و اعتماد بیشتری نسبت به آنها کسب می‌کند. در درس پنجم روش‌های موثرنویسی و چرخه عمر محتوا بیان می‌شود و درس ششم شکل‌دهی به متن را آموزش می‌دهد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری