استراتژیک تولید ویدئو
6 نکته برای طراحی استراتژی های موفق در زمینه تولید محتوای ویدیویی مجله اینترنتی مبین
اگرچه تیم سازنده ویدیوی شما افراد حرفهای باشند، بدون پیش تولید نمیتوانید چشم انداز خود را به آنها منتقل کنید. مثل این میماند که وقتی پیش یک آرایشگر میروید بهتر است عکسی را به عنوان نمونه مدل مویی که میخواهید داشته باشید به او نشان بدهید. اما خیلیها هستند که تلاش میکنند تا ویدیو بسازند ولی همیشه با هزینهها و مراحل ساخت ویدیو کشمکش دارند. چند ویدیو درست کرده و یک به یک منتشر کنید تا مطمئن شوید که دست خالی نمی مانید. برخلاف باور همگانی تعداد دفعات به اشتراک گذاری ویدیو خیلی مهمتر از تعداد دفعات دیده شدن آن است.
یکی از مهمترین محتواها برای نشان دادن و شناسایی کسب و کارتان به دیگران محتوای ویدیویی است که امروزه طرفداران زیادی دارند. شما میتوانید با تولید محتوای ویدویی مناسب تاثیر شگرفی در کسب و کار و پیشرفت خود داشته باشید. شما میتوانید با داشتن یک راهنمای تولید محتوای ویدیوی درست میتوانید یکی ویدیو درست و خوب داشته باشید. ساخت کلیپ با همکاری اینفلوئنسرهای محبوب، برند شما را در معرض دید قرار میدهد و باعث ایجاد تبلیغات حول آن میشود. شما میتوانید از پایگاه مخاطبان آنها استفاده کنید و دنبالکنندگان وفادار جدیدی به دست آورید که درمورد محتوای شما کنجکاوند. مردم دوست دارند مشتری همان محصولی باشند که افراد محبوبشان استفاده میکنند.
هدف اصلی در طراحی پوستر این است که مخاطب به واسطه گرافیک زیبا، از دور جذب پوستر شود و زمانی که نزدیک تر شد بتواند متن پوستر را بخواند. شبکههای اجتماعی بهعنوان بسترهایی برای اشتراکگذاری محتوا، نقش بسیار مهمی در موفقیت تولید محتوای ویدیویی دارند. ویدیوهای جذاب و ارزشمند میتوانند به اشتراکگذاری بیشتر در شبکههای اجتماعی منجر شوند و ترافیک ارجاعی زیادی برای وبسایت ایجاد کنند. بنابراین، افزودن ویدیو به صفحات وب میتواند به افزایش بازدید و بهبود دسترسی به مخاطبان هدف کمک کند. محتوای ویدیویی میتواند هدفهای مختلفی مانند اطلاعرسانی، آموزش، سرگرمی، تبلیغات یا ارتباطات برند را دنبال کند و به دلیل قابلیتهای آن، یکی از مؤثرترین ابزارها برای جذب توجه مخاطبان و انتقال پیام است.
آگاهی دانش و اطلاعاتی که افراد از طریق این نرمافزارها مثل اینستاگرام به دست آوردهاند که قابلمقایسه نیست. هیچ ویدیویی را نمیتوان موفقیتآمیز دانست مگر اینکه پرسونای هدف و مخاطبین کسبوکار آنرا ببینند و با آن درگیر شوند. این اتفاق در یه صورت میافتد اینکه شما بهصورت پیوسته و مداوم ویدیو تولید کنید و این ویدیوها به یکدیگر نیز مرتبط باشند. شما میتوانید این اطلاعات را از طریق مصاحبه، فرم نظرسنجی دریافت کنید و با تولید محتواهای مرتبطتر و متناسب با خواستهها و نیازهای خاص این گروه افراد تولید کنید. به این مسئله دقت کنید که شما باید بدانید مخاطبین شما از شما و کسبوکارتان چه انتظاری دارند.
شخصیت اصلی باید با جمعیت هدف همسو باشد و تضادها برای آنها دردناک باشند. معرفی محصول یا خدمات شما به عنوان یک پاداش یا راهحل، مخاطبان را به خرید آن به عنوان راه حلی برای مشکلاتشان ترغیب میکند. بعد از این بخش به توضیح نکاتی برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب میپردازیم. باید بررسی کنید که چه نوع محتوایی در کدام پلتفرم تولید شده و مناسب چه موارد و موضوعاتی می باشد. معمولاً محتوای طولانی مانند پست های وبلاگ می توانند به خوبی به شما در رتبه بندی گوگل کمک کنند. چرا که این نوع محتوا بالاترین تعداد کلمات کلیدی را داشته و به خوبی می تواند به نیاز کاربر پاسخ دهند.
در این بخش به برخی از ابزارهای مفید و کاربردی ساخت ویدیو (Tools to Create Video Content) می پردازیم. هر فرد به طور متوسط روزانه بیش از یک ساعت و نیم ویدئوکلیپ آنلاین تماشا می کند. بنابراین منطقی است که با استفاده از ویدئو، خود را مقابل دید این افراد قرار دهید. یوتیوب بعد از گوگل دومین موتور جستوجوی بزرگ جهان است و برای پیداکردن رتبه خوب ویدیوتان بستر یوتیوب را فراموش نکنید. درست است که نتیجهگیری در آن ممکن است یک مقدار زبان بر باشد؛ اما مطمئن باشید بهترین نتیجه را برای شما به دنبال خواهد داشت.
سرمایهگذاری در تجهیزات با کیفیت به طور قابل توجهی شانس فیلمبرداری محتوای ویدیویی با کیفیت بالا را افزایش میدهد. اگر محتوا و تبلیغ ویدئویی شما برای مخاطب هدف مناسب تولید شده، در بهترین زمان منتشر شود و بهطور مرتب نتایج آن آنالیز شود، میتوانید مطمئن شوید که ویدئوهای شما نتایج حیرتانگیزی برایتان بهدست بیاورند. یوتیوب از دادههای رفتاری کاربران خود برای ارائه پیشنهادات استفاده میکند. یکی از ویژگیهای جالب این است که یوتیوب نهتنها به محتوای عمومی علاقه دارد بلکه ساعتهایی که کاربران به محتوای خاصی علاقه دارند را نیز مورد بررسی قرار میدهد. بهعنوان مثال، ممکن است شما در طول روز بیشتر به محتوای آموزشی علاقهمند باشید، در حالی که در شب تمایل بیشتری به تماشای ویدیوهای تفریحی دارید.
داشتن خلاقیت و استفاده از روشهای نوین میتواند باعث شود که زودتر به موفقیت برسید و یا به عبارتی ویدیو شما وایرال و معروف شود. طبق آمار و تحقیقات انجام شده کاربران به طور میانگین ۸۸% زممان خود را در یک سایت برای دیدن ویدیو صرف میکنند. مارک مدیا یک پلتفرم آنلاین جهت انجام خدمات ویدئویی شماست ٬ شما در اینجا میتونید نمونه کارهارو ببینید مقالات آموزشی رو دنبال کنید مشاوره بگیرید و ویدئو دلخواهتون رو سفارش بدید . پلتفرمهای استریمینگ به دلیل دسترسی گسترده و نداشتن محدودیتهای زمانی و مکانی، در مقایسه با استودیوهای فیلمسازی سنتی، امکان ریسکپذیری بیشتری در انتخاب موضوعات و فیلمنامهها دارند. به همین دلیل، تمرکز بیشتری بر داستانگویی عمیقتر، سریالهای طولانیتر و پرداختن به شخصیتهای چند بعدی صورت میگیرد. اینبار برای آموزش آنها روی تخته یا کاغذ سفید بنویسید، خط بکشید، نقاشی کنید، توضیح دهید و همزمان ضبط کنید.
این تصویر، در واقع مانند یک بیلبورد برای ویدیو شما عمل میکند و اولین برخورد مخاطب با محتوای شما است. بنابراین، وقت گذاشتن برای طراحی یک تامنیل جذاب که به درستی بازتابدهنده محتوای ویدیو باشد، اهمیت زیادی دارد. برای ساخت تیتری که بتواند توجه افراد را جلب کند، باید بهطور دقیق بررسی کنید که مخاطبان شما از چه نوع عباراتی بیشتر جذب میشوند. تیتر باید کنجکاوی مخاطب را تحریک کند و باعث شود که فرد بخواهد ویدیو شما را باز کند و مشاهده کند. این ویژگی بهویژه برای جلب کاربران جدید و افزایش تعداد بازدیدهای شما اهمیت دارد. این کار باعث میشود که محتوای شما برای مخاطبانی که احتمالاً به آن علاقه دارند، بیشتر در معرض نمایش قرار بگیرد.
در راهنمای تولید محتوای ویدیویی میتوان به این نکته اشاره کرد که اولین قدم در راستای تولید محتوای ویدیویی برنامهریزی و تحقیق عمیق در ارتباط با کسبوکار خودتان، برند و اهدافتان است. شما باید بهطور دقیق و کامل بدانید که میخواهید با انتشار این ویدیوها چه چیزی را به دست آورید و چه مراحلی را لازم است طی کنید. این نوع محتوا نه تنها آموزشی است، بلکه بر ذهن و درک مخاطبان تاثیر گذاشته و برند شما را ماندگار میکند. استراتژیهای بازاریابی ویدیویی تعاملی شامل مدیریت محتوای بازاریابی ویدیویی در رسانههای اجتماعی یا سایر پلتفرمها میشود. این استراتژیها شامل نظارت و تحلیل تعامل مخاطبان با محتوا با بررسی معیارهای مختلف مانند لایکها، اشتراکها، تعداد بازدیدها و نظرات است.
همچنین باید اطلاعاتی در مورد نیازها و خواسته های افراد و نقاط حساس آنها را در نظر داشته باشید. بدون داشتن هدف نمی توانید به سمت تعیین استراتژی و برنامه ریزی بروید. اینکه به دنبال رتبه بندی بوده و یا میخواهید ترافیک سایت خود را بیشتر کنید و یا اینکه به دنبال ایجاد تعامل با مخاطبین بیشتر هستید. یک تقویم ساختاری سازمانی میباشد که تیم محتوای شما را با تاکتیک ها و اهداف بازاریابی گسترده تر آن هماهنگ می کند. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغدهنده» امکان معرفی کسبوکار به دیگران را برای شما فراهم میکند.
پیش تولید ضعیف نه تنها ممکن است ویدیو شما را نابود کند بلکه بودجه شما رو هم نابود میکند. ویدیوها نسبت به دیگر انواع محتوا، مانند متن یا تصویر، توجه بیشتری را جلب میکنند و میتوانند احساسات و واکنشهای مخاطب را بهطور مؤثری تحریک کنند. یکی از ویژگیهای برجسته محتوای ویدیویی، انتقال مؤثر و جامع پیامها و اطلاعات پیچیده بهصورت ساده و قابلفهم برای مخاطبان است. محتوای ویدیویی به دلیل ویژگیهای بصری و سمعی خود، بهطور طبیعی توانایی جلب توجه بیشتری نسبت به محتوای متنی یا تصویری ساده دارد. برای تعامل بیشتر، باید کانال های توزیع مناسب را بیابید و محتوای خود را به مخاطبان، کامل تحویل دهید. و این به معنای ارسال ویدیوی خود به بیشترین مکان ممکن که مخاطبان هدف شما در آنجا حضور دارند، است.
برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید . تمامی حقوق برای وب سایت ” وب جوان ” محفوظ میباشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهرهگیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیکهای صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد. شرکتهای بزرگ که دارای دپارتمانهای مختلفی هستند قطعاً تجهیزات قابل قبولی در اختیار خواهند داشت. به عنوان مثال دپارتمان منابع انسانی ممکن است برای گرفتن مصاحبه از میکروفون برخوردار باشند. هنگامی که شما با تهیه کننده به لیست لوازم مورد نیاز توافق کردید لازم است بررسی کنید تا ببینید چه تجهیزاتی را خودتان در اختیار دارید (چون قطعاً تهیه کننده آمار کافی از این موضوع نخواهد داشت).
در بخش بعدی به شما خواهیم گفت که چگونه براساس این تحلیل، یک استراتژی ویدئویی جامع و هدفمند تدوین کنید. در این مطلب از بلاگ صباویژن، روش تدوین بهترین استراتژی ویدئویی را با نکات تکمیلی و عملی توضیح میدهیم تا بتوانید یک استراتژی ویدئویی جامع و مؤثر برای کسبوکار خود ایجاد کنید. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر رفتار مخاطبان، ویدئو به یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. اما برای پیشتازی در این رقابتِ سخت باید یک استراتژی ویدئویی قوی داشته باشید. پلتفرمهای استریمینگ تأثیرات عمیقی بر صنعت سینما و الگوهای تولید و پخش فیلم گذاشتهاند.
آیا میخواهید برای تیک تاک، اینستاگرام، یوتیوب، یا سایر پلتفرمها ویدیو بسازید؟ حتما ویدیوی خود را ویرایش کنید تا مطابق با پلتفرم شما باشد. با توجه به اینکه هیچ مزاحم دیگری در صفحه وجود ندارد، احتمالاً ویدیو توجه بیننده را به خود جلب می کند. مردم ابتدا قبل از تماشای ویدیو، عناوین را مرور میکنند، که منطقی هم است. انتظار نداشته باشید که مردم به جای اسکن کردن یک قطعه متن یا تصویر در چند ثانیه، ویدیوی ۵ یا ۱۰ دقیقه ای شما را مشاهده کنند. آیا تا به حال آشپزی را با دستور آشپزی مکتوب یا چاپی امتحان کرده اید؟ اگر اینطور است، به خوبی می دانید که این دستور آشپزی ها اغلب پاره یا لکه دار شده اند یا گم می شوند. اگر هم این طور نشوند، پیگیری هر مرحله در حین مخلوط کردن مواد، زمان بندی همه چیز و به خاطر سپردن مدت زمانی که برای پختن نیاز است، بازهم مشکل است.
تولید محتوای ویدیویی بهعنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی در عصر دیجیتال شناخته میشود. در دنیای امروز، با گسترش اینترنت و شبکههای اجتماعی، محتوای ویدیویی نهتنها ابزاری برای سرگرمی بلکه یک استراتژی قدرتمند برای بازاریابی، آموزش، اطلاعرسانی و ایجاد ارتباط با مخاطب است. اولین واکنش ما برای تهیه تجهیزات دست اول برای تولید محتوای ویدیویی آن است که آنها را نخرید. گوشی های هوشمند، در صورتی که گوشی متوسطی داشته باشید، میتوانند ویدیوهای فوق العاده ای ضبط کنند. در واقع برخی از افراد حتی نمیتوانند تفاوت بین یک دوربین ۵۰۰۰ دلاری و دوربین هزار دلاری گوشی آیفون را تشخیص دهند. آنچه در مورد محتوای ویدیویی اهمیت دارد تجهیزات تهیه ی آن نیست بلکه بیشتر مربوط به داستان روایت شده و ضبط ویدیو به شکلی جذاب است.
اگر ویدئوی شما عنوان جذابی نداشته باشد، کاربران ترغیب نمیشوند که روی آن کلیک کنند، حتی اگر خود محتوا عالی باشد. اما چندین ابزار وجود دارد که فرایند تولید ویدئو را واقعاً آسان میکنند و به شما کمک میکنند ویدئوهای جذابی بسازید، حتی اگر کاملاً مبتدی باشید. درواقع، با استفاده از این ابزارها، ساخت ویدئویی جذاب اغلب فقط چند دقیقه طول میکشد. اما ضبط یک ارائۀ فروش با یک وبکم و یک نرمافزار ضبطکنندۀ صفحه، میتواند سرعت را بالا ببرد. مشتریان بالقوه میتوانند آن ویدئو را ببینند و در صورت نیاز آن را با همکاران خود در میان بگذارند؛ چون طرف مقابل هم تلاش و زحمت شما را میبیند و از این طریق نیز ترغیب میشود. از نظرات زیر خود محصول گرفته تا بازخوردی که در شبکههای اجتماعی میبینید، همگی روی تصمیم افراد برای خرید یک محصول اثر دارد و به همین خاطر است که ویدئوی رضایت مشتری بسیار اهمیت دارد.
از دیگر مزایای مهم ویدیوها، تأثیر آنها بر سئو (SEO) است؛ زیرا موتورهای جستجو مانند گوگل به محتوای ویدیویی اهمیت زیادی میدهند و آن را در نتایج جستجو بهتر رتبهبندی میکنند. ایران فاندر آژانس تخصصی بازاریابی محتوا و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) است.این مرکز با 10 سال سابقه دیجیتال مارکتینگ، در جهت افزایش فروش اینترنتی کسب و کارها در ایران فعالیت میکند. اما اگر برنامه محتوای ویدیویی مناسبی داشته و کمی خلاقیت نشان دهید، می توانید از پتانسیل آن برای گرفتن ویدیوهای الهام بخش استفاده کنید و مردم را به تماشای آن و انجام اقدامات مورد نظر خودتان تشویق کنید. تجزیه و تحلیل و تعیین بهترین زمان برای اشتراک گذاری ویدیو و کسب بیشترین بازدید در ۴۸ ساعت اول را انجام دهید. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، YouTube و سایر شبکه های اجتماعی اهمیت محتوای ویدیویی شما برای سایر بینندگان را بیشتر تشخیص می دهند. نکته دوم) سعی کنید ویدئوهایتان بر اساس یک طرح اصلی یا فیلم نامه جلو برود تا بتوانید نتایج خوبی بگیرید.
شما میتوانید یکبار فیلمبرداری کنید و بعداً آن را در ویرایش و تدوین تبدیل به چند ویدیو بکنید. همچنین دیگر راهنمای تولید محتوای ویدیویی میتواند این باشد که سعی کنید برای ویدیوهای کسبوکار خود یک قالب مشخص داشته باشید، تا افراد حس ثابت و مشخصی با نام تجاری شما بگیرند. در مقاله آشنایی با انواع تولید محتوا به طور کامل و جامع توضیح دادیم که محتوا انواع متفاوتی دارد که یکی از آنها تولید محتوای ویدئویی است و این روزها مخاطبین زیادی نیز دارد. امروزه افراد زیادی میخواهند از طریق این نوع تولید محتوا درآمد کسب کنند به همین علت در این مقاله میخواهیم یک راهنمای تولید محتوای ویدیویی جامع و کامل داشته باشیم. بسیاری از کسبوکارها از تولید محتوای ویدئویی بهعنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود استفاده میکنند. با تولید و انتشار محتوای ویدئویی، شرکتها میتوانند به مشتریان خود کمک کنند تا آنها را بهتر بشناسند و روابط و اعتماد مشتریان را تقویت کنند.
تیم حرفهای سکو مدیا با سالها تجربه در زمینه تولید محتوای ویدیویی و دیجیتال مارکتینگ، آماده است تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. با مشاوره رایگان و خدمات حرفهای ما، شما میتوانید به راحتی به اهداف کسب و کار خود دست یابید و برند خود را به بهترین شکل معرفی کنید. همچنین، ایجاد یک برنامه منظم برای انتشار محتوای ویدیویی و استفاده از نسخه خانگی از برنامه نیز میتواند در افزایش تاثیرگذاری محتواهای ویدیویی موثر باشد. یکی از ایدههای جذاب برای تولید محتوای ویدیویی این است که یک نسخه خانگی از برنامه خود را ایجاد کنید. این اقدام به شما امکان میدهد تا با تغییر محیط و محتوای برنامه، مخاطبان خود را متحول کنید. مثلاً، میتوانید یک قسمت را در خانه خود با فضای متفاوتی از استودیو اصلی ضبط کنید یا از تولید محتوای آنلاین استفاده کنید.
زمان آن فرا رسیده است که ویدئو را به بخشی کلیدی از استراتژی بازاریابی خود تبدیل کنید. تولید محتوای ویدیویی فرصتهای بسیاری برای برندها فراهم میآورد تا هویت خود را بهطور جذاب و خلاقانه به مخاطبان معرفی کنند. ویدیوهای کوتاه، جذاب و سرگرمکننده که در پلتفرمهایی مانند اینستاگرام، تیکتاک و یوتیوب منتشر میشوند، میتوانند به سرعت پخش شده و توجه بسیاری از کاربران را جلب کنند. بهویژه ویدیوهای زنده که امکان تعامل فوری با مخاطب را فراهم میکنند، برای برندها و افراد این فرصت را ایجاد میکند که رابطهای نزدیک و واقعی با دنبالکنندگان خود برقرار کنند. این نوع محتوا باعث ایجاد ارتباطی عاطفی و نزدیکتر با مخاطب میشود که در نتیجه، باعث افزایش وفاداری و تعامل آنها با برند یا سازمان خواهد شد.
شما در فرایند تولید باید دقت داشته باشید که با کمترین زمان و کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. اگه کلمهای توی سایت نبود و دوست داری براش جملهسازی بشه، همینجا توی کامنتها بنویس! حالا برای عملیسازی ایدهها به یکسری تجهیزات نیاز دارید، اما در انتخاب و استفاده از آنها سختگیری نکنید. شاید باورتان نشود، ولی یکی از دغدغههای رایج مردم این است که چه وسایلی را در کیف خود بگذارند؛ در کیف دستی، کیف ابزار، کیف کمکهای اولیه، کیف آرایشی، کوله سفر، کیف کودک یا کیف کمری در کوهنوردی. از مراکز خرید یا لحظات جذاب سفرهایتان، تکهتکه فیلم بگیرید و به نمایش بگذارید.
اکثر کسبوکارها ترجیح میدهند CTAها را در پایان ویدئوهای خود قرار دهند. یک CTA مناسب، بهجای دستوردادن، خیلی مؤدبانه چیزی که میخواهید را از مخاطبان درخواست میکند. فارغ از اینکه در اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و یا ترکیبی از آنها فعالیت میکنید، هر ویدئوی منتشرشده در این پلتفرمها میتواند باعث جذب ترافیک به سایت شما شود و آگاهی از برند را افزایش دهد. تصور این موضوع هم نسبتا آسان است، چون هرکسی این روزها بهصورت شبانهروز موبایلش در دستش است و میتواند چند ثانیه بعد از دیدن ویدئوی شما وارد سایتتان شود و یا هر اقدامی را که میخواستید انجام دهد. قبل از نوشتن فیلمنامه ویدیو، تصمیم بگیرید که داستان شما چه خواهد بود و چگونه آن را روایت خواهید کرد.
برای شناسایی موضوعات پرطرفدار با رقابت کم، استفاده از ابزارهایی مانند جستجوی یوتیوب و Google Trends را توصیه میکند. این ابزارها به شما کمک میکنند تا موضوعاتی را شناسایی کنید که مردم در حال جستجو برای آنها هستند، و به شما این فرصت را میدهند تا محتوایی تولید کنید که کمبود آن در بازار احساس میشود. به عنوان مثال، در سال گذشته موضوعی با عنوان “Hamster Combat” به شدت رشد کرد و کانالهایی که زودتر به این ترند پیوستند، توانستند در مدت زمان کمی رشد کنند و درآمدزایی داشته باشند. شبکههای اجتماعی حواس آدمها را بهراحتی پرت میکنند و بینندگان ویدئوی شما ممکن است بدون بازخورد مناسب، به محتوای بعدی فید خود بروند. شما ناگزیرید به آنها یادآوری کنید و اینجاست که فراخوان به اقدام یا CTA وارد میشود. اولین برخورد همیشه مهم است و میتواند کمک زیادی به حفظ علاقۀ بینندگان کند.
میتوان «کاپریلا» را به عنوان یکی از پلتفرمهای برتر برای تبلیغات آنلاین هدفمند معرفی کرد. کاپریلا با بهرهگیری از هوش مصنوعی، بهترین و مرتبطترین تبلیغات هدفمند کلیدواژهای را با توجه به کمپینهای فعال کسب و کار به کاربران نمایش میدهد. این پلتفرم با شبکهای گسترده از ناشران برای انتشار تبلیغات کلیکی و اجارهای همکاری میکند. امروزه در سراسر جهان همه برند Red Bull را بهعنوان یکی از متخصصان حوزه بازاریابی محتوایی میشناسند. Red Bull ضمن بازتاب شخصیت برند در تمامی محتواهای تولیدی از کانالهای مختلفی نیز برای انتشار محتوا استفاده میکند.
به طور مثال ضبط ویدیو آموزشی با ضبط ویدیو سرگرمی یا چالشهای موجود در شبکههای اجتماعتی هرکدام شرایط و قوانین خاص خودش را دارد و همه این ویدیوها باتوجهبه اهداف بازاریابی شما ساخته و تبلیغ میشوند. اگر شما یک آنلاینشاپ پوشاک دارید، میتوانید ویدئوهای کوتاهی از مدلهای لباس تولید و آنها را در اینستاگرام و تیکتاک منتشر کنید. یک ایدۀ پرطرفدار دیگر که روش اجرای آن از خود ایده مهمتر است، تولید ویدئوهای آموزشی دربارۀ ستکردن لباسها و انتشار آنها در یوتیوب، آپارات و یا باز هم اینستاگرام است. حالا که بهخوبی از وضعیت فعلی خود آگاه شدهاید، وقت آن رسیده است که استراتژی ویدئویی خود را تدوین کنید. این استراتژی، نقشۀ راه شما برای رسیدن به اهداف مشخصی است که برای کسبوکار خود تعیین کردهاید. با پاسخدادن به این سؤالات، میتوانید پایهای محکم برای ایجاد یک استراتژی ویدئویی موفق بنا کنید.
ایده برای تولید محتوای ویدیویی ، تولید محتوای ویدیویی امروزه یکی از مهمترین راهها برای جلب توجه مخاطبین و افزایش اعتماد به برند است. با گسترش رسانههای اجتماعی و ویدیوهای کوتاه، ایجاد محتوای ویدیویی جذاب و متنوع برای جذب مخاطبین امری حیاتی است. در این مقاله از آژانس تبلیغاتی نکسوس، به 8 ایده برای تولید محتوای ویدیویی متنوع و جذاب میپردازیم. از ایجاد ویدیوهای آموزشی و تبلیغاتی تا استفاده از محتوای تولیدی کاربران، این ایدهها به شما کمک میکنند تا مخاطبان خود را به صورت مداوم جذب کنید و ارتباط قویتری با آنها برقرار کنید. قبل از خواندن ادامۀ مقاله به شما پیشنهاد میکنیم در صورت تمایل به دریافت خدمات تولید محتوا به صفحۀ خدمات تولید محتوا مراجعه نمایید.
تعیین کانال انتشار تا میزان زیادی تحتتأثیر شناخت شما از مخاطب هدف و فضاهای موردعلاقه او برای فعالیت است. یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت تولید محتوای تصویری، نوع محتوا است. به عنوان مثال قیمت ساخت یک ویدئو معرفی شرکت با ساخت یک پوستر تبلیغاتی یکسان نیست. بدون شک با افزایش زمان ویدئو، هزینه ساخت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هنگامی که مردم را تشویق به تماشای ویدیوی خود کردید، زمان آن است که از تولید محتوای ویدیویی بیشترین بهره را ببرید و روی تبدیل ها تمرکز کنید.
اما واقعیت این است که هر محتوایی پادشاه نیست، تنها محتوایی پادشاه است که به اشتراک گذاشته شود. تولید محتوای تصویری در صورتی که دارای یک استراتژی صحیح باشد منجر به جذب مشتری و شناخته شدن برند خواهد داشت؛ در غیر این صورت تنها باعث از بین رفتن هزینه و وقت خواهد شد. به همین دلیل ما توصیه می کنیم برای طراحی استراتژی تولید محتوای خود و انتخاب این که کدام نوع از محتوای ویدیویی مناسب شما است، از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. تولید محتوای ویدیویی یکی از روش های قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است. نتیجهگیریایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا برای کمپینهای بازاریابی موفق ضروری است.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری